Politika zasebnosti

**Varovanje podatkov in zasebnosti**

www.chiclemon.si spoštuje Vašo zasebnost. Vpis osebnih podatkov v spletni nakupovalni center www.chiclemon.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev www.chiclemon.si. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa. Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Spletno mesto www.chiclemon.si dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.

**Uporaba osebnih podatkov**

www.chiclemon.si za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

- ime in priimek

- naslove za dostavo

- naziv podjetja oz. pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)

- državo bivanja

- telefonsko številko

- elektronski naslov

                                                                                                                         

**Pravno obvestilo**

Spletna trgovina www.chiclemon.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.

**Odgovornosti**

Ponudnik se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ponudnik ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani www.chiclemon.si. Slike artiklov lahko malenkostno barvno odstopajo od realnega stanja.

**Pritožbe in spori**

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na chiclemon@gmail.com ali na poštni naslov:  TRI D, Damjan Dedukić s.p., Globoko 10h, 8254 Globoko. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašaš z uporabo piškotkov.

Več informacij tukaj

Sprejmi